středa, srpna 03, 2005

Webová služba pro správu a sdílení fotografií Flickr!

Hledal jsem nějaké internetové album na uchovávání a prohlížení fotografií. Zkusil jsem tento blog, jenže ten nenabízí nějaké alba, editaci apod., jen tak sem tam blognout nějakou tu fotografii (dosud využívám kombinaci Picasy2 a Hello, ty ale mají problém s češtinou). Hledal jsem hledal a našel jsem Flickr!. Tohle mi zatím vyhovuje nejvíc. Dokonce se přes to lépe blogují fotografie než přes Hello! Zkuste to také, uvidíte.
Fotografie níže jsou posílané právě přes Hello, jen ta poslední (Stará mašina) je poslána přes Flickr. Vidíte sami, že u té poslední je diakritika, ale u těch přes Hello není. Má to své opodstatnění, Hello diakritiku pokazí. A Flickr toho taky s fotografíí dokáže poslat více (doprovodných informací a textu).

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.